مطالعه تأثیر دفاتر پیشخوان در رضایتمندی روستائیان استان سمنان

تعریف نظری:

کیفیت عبارت می باشد از آماده بودن خدمت یا کالا برای بهره گیری کننده که خود نیازمند کیفیت طراحی، انطباق، در دسترس بودن و مناسب بودن مکان ارائه خدمات می باشد.

تعریف عملیاتی:

که از طریق سئوالات ذیل مورد مطالعه قرار می گیرد:

اطلاع از زمان انجام خدمت درخواستی

همکاری مرکز با سایر نهادهای فعال روستایی

رضایت از پاسخگویی مرکز

تنوع و جالب بودن خدمات مرکز

مناسب بودن هزینه ریالی انجام خدمات

مناسب بودن جایگاه مرکز از لحاظ دسترسی آسان به آن

رضایت از سرعت ارایه خدمات

رضایت از دانش و مهارت کارکنان

کافی بودن تعداد رایانه های مرکز

کافی بودن تعداد کارکنان مرکز برای پاسخگویی

کافی بودن مساحت و ساختمان مرکز

مجهز بودن مرکز به سیستم های جدید

رضایتمندی روستاییان:

تعریف تظری: احساس یا توجه مشتری نسبت به یک محصول یا خدمت بعد از بهره گیری از آن (جمال و ناصر، 2002) که در این پژوهش اندازه رضایت روستاییان از خدمات ارائه شده توسط دفاتر خدمات روستایی مد نظر قرار گرفته می باشد.

سوالات یا اهداف پایان نامه :

– شناسایی نقاط ضعف و قوت دفاتر پیشخوان روستایی استان سمنان در جهت ارائه خدمات

2- شناسایی نقاط ضعف و قوت کارگزاران دفاتر و تأثیر آنها بر خدمات ارائه توسط دفاتر

3- شناسایی اندازه بهره گیری روستاییان از خدمات دفاتر ICT روستایی.

شما می توانید مطالب مشابه این مطلب را با جستجو در همین سایت بخوانید

4- شناسایی راه‏کارهای افزایش توسعه یکپارچه و فرهنگ جامعه روستایی از طریق دفاتر دفاتر ICT روستایی

لینک متن کامل پایان نامه رشته مدیریت با عنوان : مطالعه تأثیر دفاتر پیشخوان در رضایتمندی روستائیان استان سمنانبا فرمت ورد